26 Αυγούστου 2011

Nail polish: Toyoko no33 review

Good morning guys! Χθες ολη μερα ημουν στο κεντρο για ψωνια και περνωντας απο τα Hondos Center επεσε το ματι μου στο stand με τις οζες (μανο για τις αθηναιες :Ρ )
Μιας και εψαχνα 2-3 χρωματα οπως το μπλε ανοιχτο και το φυστικι, επεσε το ματι μου στα
"μινι" μπουκαλακια που ειναι πιο φθηνα και δεν προλαβαινουν να "μαστιχωσουν" κιολας ;)
Ετσι λοιπον αγορασα το no33 απο την "toyoko cosmetics". Να σημειωθει πως πρωτη φορα αγοραζω προιον απο την παραπανω εταιρεια. Σημερα το πρωι λοιπον ειπα να τη δοκιμασω και μπορω να πω πως ειμαι αρκετα ικανοποιημενη :D
με το πρωτο χερι το χρωμα ειχε αρχισει να αχνοφαινεται, αλλα με το δευτερο χερι το χρωμα ηταν τελειο, ακριβως οπως το χρωμα που φαινεται στο μπουκαλακι! το πινελο της ηταν αρκετα καλο χωρις να αφηνει γραμμες και να κανει ραβδωσεις στο νυχι. απλωνοταν πολυ ευκολα και γρηγορα. ~Ranking 9/10~
εδω ειναι το πως δειχνουν τα νυχια μου με το δευτερο χερι. αρκετα εντονα θα ελεγα αλλα ισως να τα περασω και απο ενα τριτο :Ρ Anyway, η παραπανω οζα μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις και ΣΙΓΟΥΡΑ θα αγορασω ξανα απο την παραπανω εταιρεια (το μινι μεγεθος παντα) και οσο για την τιμη της? 1.80 ευρω ΜΟΝΟ! go for it ;) :D


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου